حمل دریایی کالا به روش مستقیم از اقصی نقاط جهان به کلیه بنادر ایران و بلعکس

D8ADD985D98420D8AFD8B1DB8CD8A7DB8CDB8C203 - حمل و نقل دریایی

قادر به حمل نقل دریایی کالا به صورت مستقیم از اکثر بنادر دنیا به بنادر ایران و بلعکس می باشد. در حمل نقل دریایی کالا به روش مستقیم , کالا بدون تغییر کشتی یا کانتینر به بندر مقصد حمل می گردد. در حمل  دریایی کالا به روش مستقیم, هزینه های حمل بسیار کمتر اقتصادی تر و زمان حمل کالا کوتاه تر می باشد
این شرکت دارای تجربه کافی و درخشان در حمل و نقل دریایی کالا به روش مستقیم و تخصصی از کلیه بنادر کشورهای آسیایی نظیر چین ،هند  و… همچنین کلیه بنادر اروپایی با ارائه سرویس های ویژه و قیمت های رقابتی می باشد.

 

در زیر به روش های حمل و نقل دریایی که در آن تجربه و شناخت داریم اشاره می گردد:

حمل و نقل دریایی کالا به روش کراس استافینگ Cross Stuffing :

حمل دریایی کالا از بنادری که امکان ارسال کالا به صورت مستقیم به ایران نمیباشد.در این روش حمل و نقل دریایی , کانتیر حاوی محموله از یک کشتی به کشتی دیگر انتقال می یابد که معمولا cross stuffing در جبل علی صورت میگیرد.

 

حمل و نقل کالا به روش ترانشیپ Transshipment:

برای بنادری که حمل دریایی کالا از انجا به صورت مستقیم نمیباشد ,دارا می باشد جریان انتقال غالبا با تخلیه و بارگیری مجدد کالا همراه است.

 

حمل و نقل دریایی کالا به روش چارترینگ  Chartering 

برای حمل و نقل دریایی کالاهایی که به صورت حجیم می باشند و بارهایی که بدون هیچ گونه بسته بندی وارد کشتی می گردند, نظیر آرد, گندم, شکر , پنبه و غیره قادر به حمل دریایی این کالاها به روش فوق وارد کشتی میگردند.

 

 حمل و نقل دریایی کالا به روش گروپاژ و پروژه‌ای

برخورداری از امکانات گسترده در رمینه حمل و نقل دریایی , قادر به ارایه سرویس های مطمین و ویژه جهت حمل دریایی کالا و همینطور حمل دریایی محموله های صادراتی و وارداتی به صورت گروپاژ و پروژه ای میباشد .حمل دریایی کالاهای متنوع اعم از خشک ,مایع و غیره را در وزن و حجم های مختلف به صورت گروپاژ و پروژه ای از ایران به سایر نقاط دنیا و بالعکس دارا می باشد.

 

حمل و نقل فله ای bulk :

حمل و نقل دریایی کالا های فله می باشد.کالاهای فله کالاهای هستند که بدون هیچ گونه بسته بندی وارد کشتی میشوند مانند آرد، شکر، پنبه،  غلات، سنگ، آهن، سیمان، شکر، املاح معدنی، فسفات، ذغال و غیره

 

حمل و نقل دریایی کالا با کانتینر یخچالی

قادر به ارائه خدمات یخچالی به صورت کامیون و دریایی می باشد.در خصوص حمل دریایی کالاهای فاسد شدنی نظیر ماهی , میگو و … این شرکت دارای تجهیزات لازم و کافی در بنادر بارگیری و تخلیه می باشد..

D8ADD985D98420D8AFD8B1DB8CD8A7DB8CDB8C202 - حمل و نقل دریایی
خطوط دریایی از جمله :
APL, OOCL, HMM (Hyundai), WAN HAI, PIL, BULTIC, EMC (Ever Green), ESL ( Emirate Shipping Line), HPL ( Hapag-Lloyd), COSCO, WOSCO, IRISL
خطوط نامبرده از زمان حمل(TT) بسیار خوبی برخوردار بوده و به اکثر بنادر ایران سرویس داشته.
همچنین این شرکت زمان های حرکت کشتی ها را قبل از حرکت در اختیار مشتریان قرار میدهد تا شما عزیزان در تصمیم گیری و برنامه ریزی راحت تر باشید.

 

اطلاعات لازم برای سفارش حمل و نقل بین المللی دریایی:

  1. محل بارگیری ( آدرس دقیق مبداء برای محمولات EXW و اسم بندرگاه مبداء برای محمولات FOB)
  2. محل تخلیه ( نام بندر مقصد)
  3. نوع حمل (فول FCL – خرده بار LCL )
  4. تعداد کانتینر (eg. 2×40’HQ )
  5. تعداد کارتن ها و یا پالتها ( قابل بارچینی STCKABLE و یا غیر قابل بارچینی NON-STCKABLE را در صورت نیاز قید بفرمایید)
  6. ابعاد و وزن هر کارتن یا پالت (ترجیحا به سانتیمتر cm باشد، در غیر اینصورت واحد اندازگیری را اعلام کنید)
  7. نوع کالا به همراه کد تعرفه.